Pytania FAQ
ZAMÓWIENIA:
-
anulowanie zamówienia
Aby anulować zakup w naszym sklepie, należy zgłosić ten fakt, kontaktując się z nami telefonicznie: 604- 907- 800, lub drogą mailową: biuro@prostilo.pl
Transakcja zostanie bezzwłocznie anulowana, bez negatywnych konsekwencji dla klienta.
-
zmiany w zamówieniach
Chcąc wprowadzić jakiekolwiek zmiany z zamówieniu, skontaktuj się z nami dzwoniąc pod nr 604- 907- 800, lub wysyłając do nas wiadomość na adres e- mail: biuro@prostilo.pl
-
zamówienia telefoniczne, oraz mailowe
Jeśli jesteś niezarejestrowanym klientem, dokonaj zamówienia telefonicznego, lub mailowego. Akceptujemy obie formy. Zanim zadzwonisz przygotuj nr aukcji, lub kod produktu widniejący na karcie obuwia, oraz dane adresowe do wysyłki.
-
wyszukiwanie/ filtracja produktów
W naszym sklepie internetowym Prostilo, możesz skorzystać z filtracji produktów dostępnych w ofercie. Użyj dostępnych filtrów w naszej wyszukiwarce wybierając specyfikacje obuwia.
METODY PŁATNOŚCI:
-
obsługiwane metody płatności
Akceptowalne metody płatności, to:
-
przelew tradycyjny na nasze konto
-
przelew za pośrednictwem serwisu PayPal
- przelew za pośrednictwem serwisu przelewy24
-
płatność przy odbiorze
-
zmiana sposobu płatności
Chcąc dokonać zmiany w sposobie płatności, skontaktuj się z nami bezzwłocznie, dzwoniąc pod nr kontaktowy: 604- 907- 800
-
numer konta bankowego
ING BANK 44 1050 1722 1000 0092 1409 7827
Nasz nr konta bankowego znajdziesz również na naszej stronie, w zakładce „kontakt”.
WYSYŁKA/DOSTAWA:
-
sposób wysyłki/ dostawy
Wysyłkę obuwia realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST. Możesz wybrać jeden z kilku sposobów dostawy towaru: przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, paczkomat, list polecony Inpost
-
koszty wysyłki
Koszt uzależniony jest od formy wysyłki.
-
Przesyłka kurierska po przedpłacie, wynosi 10 zł,
-
przesyłka kurierska pobraniowa, to 16 zł
-
paczkomat (przedpłata): 7,99 zł
-
list polecony Inpost (przedpłata; tylko małe gabaryty): 3,94 zł
-
czas dostarczenia
Czas dostarczenia paczki uzależniony jest od firmy kurierskiej. Najczęściej przesyłka dostarczona jest na drugi dzień, od momentu jej nadania. W przypadku weekendów, oraz świąt czas oczekiwania wydłuża się.
-
wysyłka za granicę
Oferujemy również wysyłkę zagraniczną, jednak jest ona związana z wyższymi kosztami. Paczkę wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
-
zaginiona przesyłka
W przypadku zaginięcia przesyłki rozwiązujemy problem z firmą kurierską, reklamując usługę. Dbając o dobro naszego klienta, proponujemy jak najkorzystniejsze wyjście z sytuacji.
ZWROT:
-
na jaki adres odesłać obuwie
Adres na jaki należy odesłać obuwie, to: Prostilo, ul. Chopina 7, 33- 300 Nowy Sącz
-
do ilu dni towar podlega zwrotowi
Zwrotu należy dokonać w terminie do 14 dni.
-
jaki towar podlega zwrotowi
Zwrotowi podlega każde obuwie zakupione w naszym sklepie, nie noszące śladów użytkowania.
-
w jaki sposób należy dokonać zwrotu /procedura zwrotu/
Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy, dostępny na naszej stronie. Należy pamiętać o podaniu nr konta do zwrotu.
-
termin realizacji przelewu na konto klienta
Zwrot na konto klienta realizujemy w terminie do 14 dni.
-
przesyłka nie dotarła do siedziby firmy
W przypadku zaginionej przesyłki, pomagamy klientowi zainterweniować do odpowiedniej siedziby, w celu wyjaśnienia sprawy.
WYMIANA:
-
procedura wymiany
Każdy klient ma prawo wymiany zakupionego obuwia, o ile obuwie nie nosi śladów użytkowania, oraz oryginalne pudełko nie uległo zniszczeniu. Prosimy o załączenie paragonu do zwrotu.
-
koszt wymiany
Klient pokrywa koszty odesłania do nas obuwia.
-
termin realizacji wymiany
Po odebraniu przesyłki, wymianę realizujemy bezzwłocznie.